Ми не винайшли шину, а дали їй друге життя.
Ми не винайшли шину, а дали їй друге життя.
Автомобільна шина – не просто гума, яка "вдягнена" на диск колеса. Це складна багатофункціональна конструкція, яка містить багато шарів, кожних з яких виконує свою роль.
У процесі руху автомобіля шина піддається постійному зносу. Глибина протектора нової легкової шини коливається від 7 до 9 мм, а мінімальна допустима глибина протектора для зимових становить 4 мм, для літніх — 1,6 мм. Тобто після використання 80% протектора або 10% від ваги шини настає термін заміни, а відповідно придбання нових шин.
Але шина зі зношеним протектором і надалі може виконувати всі свої функції, крім функцій, пов'язаних безпосередньо з протектором, — забезпечення прохідності у складних умовах та матеріалу для зносу.
Відповідно, якщо додати товщину протектора на зношену шину, ми зможемо експлуатувати шину ще один цикл.
легкова
легковантажна, автобусна
дрифт, раллі, бездоріжжя
вантажна
агро та спецшина
КГШ (крупногабаритна шина)
авіашина до 150 посадок та злетів на швидкості 250 км/ч
Далеко не всі шини придатні до відновлення, цьому перешкоджають багато факторів: від виробника та віку до внутрішніх невидимих дефектів.
Каркаси проходять сувору 2-ух етапну інспекцію на понад 30 критеріїв. Близько 80 % каркасів відсіваються на етапі інспекції.
Знімаємо ножами залишки протекторного шару і поверхневого шару боковин, не втручаючись у цілісність внутрішніх кордових і брекерних шарів.
Формуємо протекторний шар певного перетину, навиваючи стрічку гумової суміші на свіжо відшераховану поверхню.
Закладаємо заготівлю в прес і накачуємо. Свіжо нанесена гумова суміш вулканізується під тиском і температурою, тобто відбувається зшивання молекул каучуку в єдину просторову сітку. При цьому підвищуються характеристики міцності каучуку, його твердість і еластичність